אילוף כלבים מקצועי

תוכן עניינים

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מחפשים עזרה מקצועית בעת אילוף הכלב שלהם. בדרך כלל, אנשים פונים לאילוף כלבים מקצועי כאשר הם חווים איזושהי בעיה או קושי בהתנהגות של הכלב. 

רבים יודעים שאין צורך לחכות עד אז, הזמן הטוב ביותר להתחיל באילוף מקצועי הוא ברגע שתביאו את הכלב החדש הביתה. ללמד אותו מה מקובל ומה לא מקובל ממש מהרגע הראשון ימנע כל בלבול מצד הכלב ויהפוך את חייך להרבה יותר קלים.

כלב אף פעם לא צעיר מדי או מבוגר מדי כדי ללמוד את חוקי הבית שלכם. על מנת ללמד את הכלב שלכם מה מותר או אסור, עליכם לדעת לתקשר איתו, וזה בדיוק אחד היתרונות במאלף כלבים – ביכולתו ללמד אתכם כיצד לתקשר ביעילות עם הכלב שלכם. 

אל תשכחו: ככל שתשקיעו יותר זמן בעבודה עם הכלב החדש שלכם ובבניית מערכת היחסים הזו, כך הקשר ביניכם יהיה חזק יותר. הנה הסיבות העיקריות שמלוות את בעלי הכלב כאשר הם פונים לאילוף כלבים מקצועי:

אילוף כלבים מקצועי מועיל לכולם

הכשרה מקצועית של הכלב שלך היא מתגמלת עבורכם, עבור הכלב שלכם ועבור כל מי שמקיים אינטראקציה עם הכלב שלכם. האילוף חשוב ונמשך לאורך כל חיי הכלב, אך לפני זה, בדיוק כמו ילדים – הם צריכים ללמוד איך ללמוד. לבעלות על כלב מאולף היטב יש יתרונות רבים – החשוב ביותר הוא שיש סיכוי גבוה יותר שהם יהפכו לחלק גדול יותר מהמשפחה כי אתם יכולים לסמוך עליהם שהם לא יהוו סכנה או מטרד לאף אחד אחר במקומות ציבוריים.

אילוף מקצועי בונה התנהגות טובה יותר. 

הכלב שלכם כבר לא יהיה זה שיוביל אתכם ברצועה, ולא תצטרכו לדאוג שהוא יקפוץ על אנשים כשהם מגיעים לביתכם. האורחים שלכם ירגישו בנוח יותר ליד כלב מאומן  מאולף ומחונך שלכם יש שליטה בסיסית עליו, וכך גם אתם. הכלב שלכם יהפוך במהירות לעוד חבר במשפחה שלכם, ולא למטרד.

האילוף שומר על מוחו של כלבכם פעיל. 

לאורך כל חיי הכלב שלכם, חשוב להמשיך להפעיל את המוח שלו. שמירה על מוחו של הכלב פעיל על ידי אימון מתמשך, ובעיקר ככל שהכלב מזדקן, יעזור לשמור על הכלב שלכם חד וחיוני, בדומה מאוד לבני אדם.

כלב שאינו מקבל מספיק גירויים ומצוי רוב חייו במצב של "שיעמום" עשוי לפתח בעיות התנהגות, הנובעות מחוסר פיתוח (או מפיתוח לא נכון) של יכולתיו השכליות. גם במידה ואינכם בוחרים באילוף, חשוב למצוא תרגילים שיעודדו את הכלב לחשוב, לפתור בעיות, ויבטיחו התפתחות תקינה וחיים מאושרים לשניכם.

יהיה לך יותר כיף עם הכלב שלך. 

אילוף כלבים מקצועי מתחיל במיומנויות צייתנות בסיסיות, אבל ברגע שהכלב שלכם שולט ביסודות, ניתן ללמוד טריקים מהנים יותר. תרגילים כמו גלגול, קפיצה, עמידה על שניים והבאה של כדור או חפצים אחרים ועוד עשויות להיות אימון נהדר ומגבש עבור שניכם. למדו את הכלב שלכם איך לתת לכם כיף למשל, והוא/היא יהפכו למרכז המסיבה!

תלמדו לתקשר טוב יותר עם הכלב שלכם. 

תקשורת היא החלק החשוב ביותר בכל מערכת יחסים עם אדם או חיה. אתם צריכים לסמוך על הכלב שלכם, והוא צריך לסמוך עליכם לא פחות! כלב מאולף יודע שהבעלים שלו נמצא בשליטה, ושהוא יכול להפקיד בידיו את חייו. תקשורת טובה עם הכלב שלכם תוביל לקשר חזק, אוהב, נאמן ומכבד. אילוף כלבים מקצועי מספק את הצרכים הבסיסיים כדי להצליח בתקשורת בריאה ואפקטיבית עם הכלב שלכם.

אילוף כלבים מקצועי ילמד אתכם יותר על הכלב שלכם. 

למאלפי כלבים מקצועיים יש את החוכמה והניסיון לראות בעיות פוטנציאליות שהבעלים יכולים לפספס. ברגע שהמאלף שלכם יזהה את גזע הכלב, מזג הרוח שלו, את אישיות הכלב ואת ההיסטוריה שלו, הם יכולים לספק לכם את המידע הדרוש לכם כדי לגדל כלב בריא ומאושר ולעזור למנוע בעיות התנהגות שעלולות להופיע בשלב מאוחר יותר.

אילוף כלבים מקצועי יחזק את הקשר ביניכם לבין הכלב

בסך הכל, אתה תרגיש יותר מרוצה עם כלב מאולף היטב. אנחנו מקווים שאתם מרגישים גאים בכלב שלכם בלי קשר, אבל כלב מאולף היטב יגרום לכם להרגיש אפילו גאים יותר. אתם יכולים ליהנות מחברתו של הכלב שלכם בדיוק כמו שהוא/היא נהנה משלך.

בין אם אתם בעלי כלבים חדשים או ותיקים, אילוף כלבים מקצועי טומן בחובו יתרונות עצומים. 

הכירו אותנו

אנחנו הרמוניה – בית הספר להכשרת מאלפים וכלבנות טיפולית

כבר למעלה מעשור שאנחנו מכשירים כלבנים בארץ בתחומים שונים:

מאלפי כלבים בכירים, הכשרת מאלפי כלבי שירות ותרפיה, מדריכי כלבנות טיפולית ועוד…

אנחנו עובדים מתוך תשוקה גדולה וזיקה ענקית למקצוע אותו אנו מלמדים, ועושים את הכי טוב על מנת להפוך אתכם להיות הכי טובים שיש.

חיים ונושמים כלבים? מתעניינים בקורס אילוף כלבים מקצועי?

בואו לשמוע על הקורסים שלנו: 

קורס אילוף כלבים

קורס אילוף כלבים בבית הספר הרמוניה הינו המקיף והייחודי ביותר, אשר מכשיר את תלמידיו לעבודה במקצועות האילוף.

קורס כלבנות טיפולית

קורס כלבנות טיפולית בבית הספר הרמוניה הינו המקיף, הייחודי, והמושקע ביותר אשר מוצע כיום בין בתי הספר השונים. מסלול לימודים זה מכשיר את תלמידיו לעבודה כמדריכי כלבנות טיפולית.

כלב אף פעם לא צעיר מדי או מבוגר מדי כדי ללמוד את חוקי הבית שלכם. על מנת ללמד את הכלב שלכם מה מותר או אסור, עליכם לדעת לתקשר איתו, וזה בדיוק אחד היתרונות במאלף כלבים – ביכולתו ללמד אתכם כיצד לתקשר ביעילות עם הכלב שלכם.

אל תשכחו: ככל שתשקיעו יותר זמן בעבודה עם הכלב החדש שלכם ובבניית מערכת היחסים הזו, כך הקשר ביניכם יהיה חזק יותר. הנה הסיבות העיקריות שמלוות את בעלי הכלב כאשר הם פונים לאילוף כלבים מקצועי:

הכשרה מקצועית של הכלב שלך היא מתגמלת עבורכם, עבור הכלב שלכם ועבור כל מי שמקיים אינטראקציה עם הכלב שלכם. האילוף חשוב ונמשך לאורך כל חיי הכלב, אך לפני זה, בדיוק כמו ילדים – הם צריכים ללמוד איך ללמוד. לבעלות על כלב מאולף היטב יש יתרונות רבים – החשוב ביותר הוא שיש סיכוי גבוה יותר שהם יהפכו לחלק גדול יותר מהמשפחה כי אתם יכולים לסמוך עליהם שהם לא יהוו מבוכה או מטרד לאף אחד אחר במקומות ציבוריים.
בנוסף, אילוף כלבים מקצועי שומר על מוחו של כלבכם פעיל, תלמדו לתקשר טוב יותר עם הכלב שלכם, הקשר ביניכם יתחזק ועוד..

יש הערות על הכתבה? נשמח לתגובתכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם >>

אודות הרמוניה - בית הספר לאילוף כלבים

למעלה מעשור, שאנחנו מכשירים כלבנים בארץ בתחומים שונים.
מאלפי כלבים בכירים, מדריכי כלבנות טיפולית, הכשרת מאלפי כלבי שירות ותרפיה ועוד….
אנו עובדים מתוך תשוקה ענקית וזיקה גדולה למקצוע שאותו לומדים בבית הספר שלנו, ועושים את הכי טוב על מנת להפוך אתכם
להיות הכי טובים שיש.

הקורסים המקצועיים שלנו:

קורס אילוף כלבים
קורס כלבנות טיפולית

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

אנחנו נעדכן אתכם בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר!

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן יוגב... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן